تجربه نوشت!

امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن..من هم...

تجربه نوشت!

امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن..من هم...

تجربه نوشت!
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۴۶ نکات

تفاوت سه نوع کمخونی

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ
آهن سرم
فقر آهن =» کاهش
کمخونی بیماری مزمن=» کاهش
کمخونی سیدروبلاستی =» افزایش


tibc
فقر آهن =» افزایش
کمخونی بیماری مزمن=» نرمال یا کاهش
کمخونی سیدروبلاستی =» کاهش


آهن ذخیره

فقر آهن =» کاهش
کمخونی بیماری مزمن=» نرمال یا افزایش
کمخونی سیدروبلاستی =» افزایش



فریتین سرم
فقر آهن =» کاهش
کمخونی بیماری مزمن=» نرمال یا افزایش
کمخونی سیدروبلاستی =» افزایش



HbA2
فقر آهن =» نرمال یا کاهش
کمخونی بیماری مزمن=» نرمال
کمخونی سیدروبلاستی =» نرمال
۹۳/۰۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هماتولوژیست آینده

نظرات  (۳)

چرا درباره ی منت رو فعال نمیکنی؟
پاسخ:
فعال شد:)
واییی چقد خوبه که دختری!
خوش بحالت تو به آرزوت خیلی نزدیکی
من الان خیلی دپرسم :((
پاسخ:
نه من کجا به آرزوم نزدیکم؟؟؟؟
این همه راه مونده :|
خو من میخوام دکتر شم خب 
چرا دپرس؟؟ به خاطر نتیجه سنجش؟!!!!
هم نتیجه سنجش هم یه سری اتفاقای بد :(
پاسخ:
ک اینطور...
حداقل به نتیجه سنجش فکر نکن که ی قسمت از عامل ناراحتیت حذف شه :)
درمورد ی سری اتفاق های بد دیگه هم...اگه قابل حله، که سرفرصت بهش فکر میکنی و حلش میکنی...اگرم قابل حل نیس،با فکر کردن بهش فقط خودتو عذاب میدی..هوم؟
من امتحان کردم هااا...جواب میده:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی